Chcesz zwrócić, zareklamować bądź wymienić produkt?
Chętnie Ci pomożemy
Chcemy ułatwić Ci każdy etap przygody z marką Floluce.
Potrzebujesz zwrócić towar? Przygotowaliśmy dla Ciebie wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu, aby proces zwrotu przebiegał łatwo i komfortowo.
Zwroty
Przysługuje Ci możliwość zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży (bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów) w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Produkty muszą zostać odesłane do nas nieuszkodzone wraz z nieuszkodzonym opakowaniem i w stanie nadającym się do sprzedaży. Zwrot obejmie cenę podstawową oraz tę, którą zapłaciłeś za przesyłkę. Nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotu, chyba że przyczyna zwrotu wynika z naszej winy.
Jak to zrobić? Przeczytaj niżej.
Zwroty po terminie
Jeśli chcesz zwrócić towar po 14 dniach od zakupu, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@lampyroslinne.pl. Jeśli dojdziemy do porozumienia, pamiętaj, że produkty muszą być nieotwarte, nieużywane i nadawać się do sprzedaży. To warunek pełnego zwrotu kosztów zakupu. Takie zwroty nie obejmują kosztów wysyłki poza okresem możliwości odstąpienia od umowy, musisz też pokryć koszt wysyłki zwracanego produktu do nas.
Wymiana
Akceptujemy wymianę, jeśli przez pomyłkę zamówisz niewłaściwy produkt lub kolor. W pierwszej kolejności napisz do nas na sklep@lampyroslinne.pl
Po ustaleniu formalności nieuszkodzony przedmiot wraz z dowodem zakupu należy odesłać w ciągu 30 dni od daty otrzymania. Pamiętaj: nie pokrywamy kosztów wysyłki produktu do wymiany.
Jak zwrócić przedmiot, który kwalifikuje się do zwrotu?
Pobierz Formularz zwrotu
Wydrukuj go i wypełnij odpowiednie sekcje. Pamiętaj, aby podać nr zamówienia, które do nas zwracasz (jeśli się kwalifikuje) oraz swój numer konta.
Po wypełnieniu formularza, dołącz go do zwracanej paczki wraz dowodem zakupu i z odpowiednimi produktami. Tak jak pisaliśmy wyżej – nie pokrywamy kosztów wysyłki zwrotów do nas. Nie ponosimy również odpowiedzialności za jakiekolwiek zagubione zwroty, dlatego zawsze korzystaj z usługi sprawdzonego dostawcy i paczki śledzonej.
Ważne – NIE ODBIERAMY ZWROTÓW Z PACZKOMATU
Zwróć przedmioty w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane na adres:
FLOLUCE Sp. z o.o. Malinowa 20, 63-004 Gowarzewo
Po otrzymaniu zwróconej przesyłki poinformujemy Cię, że ją otrzymaliśmy i dokonamy zwrotu/wymiany. Jeśli kwalifikujesz się do zwrotu pieniędzy (patrz wyżej), poczekaj do 14 dni roboczych na zwrot pieniędzy na konto bankowe.
Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami pod adresem sklep@lampyroslinne.pl
Reklamacja
Reklamację musisz zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną (sklep@lampyroslinne.pl)
Poprosimy Cię o wypełnienie Formularza reklamacji, musisz zawrzeć w nim m. in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, swoje dane (czyli Klienta składającego reklamację) oraz oczekiwania w związku z wadą towaru.
Postaramy się ustosunkować do Twojego zgłoszenia niezwłocznie – ale nie później niż w terminie 14 dni.
W przypadku uznania reklamacji, towar, którego reklamacja dotyczyła należy odesłać na adres: FLOLUCE Sp. z o.o., Malinowa 20, 63-004 Gowarzewo
wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu.
Zwrot należności
Dokonujemy go w ciągu 14 dni od daty otrzymania odesłanego produktu. Jeśli nie zastosujesz się do wyżej opisanych wskazań, np. nie dołączysz formularza zwrotu towaru do zwracanej paczki, może to spowodować utratę należności lub opóźnienie jej zwrotu. Nie będziemy mogli przetworzyć zwrotu, dopóki nie otrzymamy paczki ze zwrotem i formularza.
WAŻNE! Nie możemy zrealizować zwrotów produktów zakupionych za pośrednictwem partnera handlowego. Zwroty pieniędzy oraz wymiany są dostępne jedynie dla klientów naszego sklepu www.lampyroslinne.pl
Dziękujemy, że wybierasz naszą markę.
Jeśli masz dodatkowe pytania, nie wahaj się – napisz do nas sklep@lampyroslinne.pl
Z przyjemnością rozwiejemy Twoje wątpliwości.
Jesteśmy tu dla Ciebie.
SZCZEGÓŁOWA POLITYKA ZWROTÓW
(zawarta w Regulaminie sklepu)
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
- w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,
Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione
- W przypadku uznania reklamacji, towar którego reklamacja dotyczyła należy odesłać do Sprzedawcy. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
- W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.